Predstavljen „Komunikacijski priručnik za lovce“

Kategorije:

U nakladi Hrvatskog lovačkog društva, danas je u sklopu 7. Zagrebačkog sajma lova održana promocija knjige „Komunikacijski priručnik za lovce“ autora Matije Srketića. Priručnik sadrži niz korisnih alata za vođenje i upravljanje komunikacijom na razini lovačkog društva s ciljem podizanja ugleda lovca kao pojedinca i lovačkih društava kao organizacija, ali i doprinosa suzbijanju negativne percepcije lovstva u Hrvatskoj.

„Cilj knjige je osigurati lovačkim društvima građu ili materijal koji uvijek mogu koristiti kada svjesno trebaju komunicirati sve benefite koje njihovo lovačko društvo čini u okruženju u kojem djeluju. Knjiga sadrži sve elemente koje bi predsjednik društva, tajnik, ali i svi ostali članovi društva trebali imati na raspolaganju za potrebe interne komunikacije, ali i za potrebe komunikacije prema svim javnostima kojima se obraćaju“, istaknuo je na predstavljanju autor Matija Srketić te dodao da ugled lovstva počinje od lovaca i počiva na njima.

Priručnik sadrži niz alata poput prijedloga dopisa, demantija, ali i načina komunikacije na sve bržim i neizostavnim društvenim mrežama te kako se pravilno fotografirati kod odstrela divljači.

Ivica Stanko, glavni urednik Lovačkog vjesnika na promociji je kazao kako je priručnik važan, jer lovci moraju osvijestiti kako percepciju o sebi stvaraju sami.

„Izuzetno mi je važno da knjiga izlazi u 100-toj obljetnici osnutka Hrvatskog lovačkog saveza i nadam se da će što više lovaca pročitati ovaj priručnik, jer su njime obuhvaćene i interna i eksterna komunikacija“, kazao je Ivica Stanko iz Hrvatskog lovačkog saveza.

Na promociji priručnika govorili su recenzenti: Kamilo Antolović, hrvatski marketinški i komunikacijski stručnjak, dr. sc. Tomislav Dumić, prof. stručnog studija lovstva i zaštite prirode pri Karlovačkom veleučilištu i dr. sc. Hrvoje Maljak, direktor marketinga Hrvatske radiotelevizije.

„Komunikacijski priručnik fantastično je djelo, ne samo za okruženje lovca i lovstva, nego i za komunikaciju u široj zajednici. Obuhvaća dva bitna elementa – interpersonalnu komunikaciju, odnosno tehnike i pristupe u kontekstu odnosa u lovačkoj zajednici, a drugi je digitalna komunikacija s brojnim praktičnim uputama članovima i organizacijama lovačke zajednice. Konačan je cilj poboljšati javno komuniciranje te utjecati na izgradnju željene percepcije lovstva u javnosti“, kazao je Kamilo Antolović, marketinški stručnjak.  

Hrvoje Maljak, direktor marketinga Hrvatske radiotelevizije istaknuo je da lovci trebaju na pravilan način i snažnije komunicirati i objasniti važnost lovstva u ekologiji, održavanju i zaštiti prirode, brizi o divljači, dok je odstrel tek jedan manji dio ukupne priče o lovstvu.

„Priručnik naglašava koliko je komunikacija iznimno važna u današnjem digitalnom svijetu te koliko sami ponekad ne znamo izreći istinu o sebi te pokazati istinski doprinos lovaca. Ovaj priručnik stoga nikako nije kraj, već početak za bolje razumijevanje i poštovanje među lovcima, ali i lovstva u cjelini“, kazao je Maljak.  

Tomislav Dumić, prof. stručnog studija lovstva i zaštite prirode pri Karlovačkom veleučilišta je istaknuo važnost priručnika u situacijama promjene negativne percepcije u javnosti, jer nudi korisne upute u rješavanju pojedinih komunikacijskih situacija.

„Primjenom ovog priručnika svaki lovac može postati bolji lovac“, zaključio je Dumić. Interaktivnu promociju je moderirao Mislav Togonal, medijski voditelj i urednik.

hrHR